頭條獨家丨應智越唔靠後台單打獨鬥開騷 地獄式受訓預備挑戰個唱

由《全民造星》第一季成功闖到最後10強嘅應智越(細貓),曾被邀請加入人氣男團MIRROR,但各種原因,最後婉拒花姐的邀請,之後細貓開工作室獨力進軍樂壇,喺2020年推出個人單曲《約你跳舞》,並以獨立歌手出道。雖然吃力,但以堅定意志逆流而上,都有唔少「喵星人」(Fans暱稱)支持㗎。

 

應智越唔靠後台單打獨鬥即將開騷。

 

細貓接受地獄式訓練。

 

曾參加選秀節目《全民造星》的應智越,差點就成為MIRROR中的一員。

 

細貓有唔少Fans。

 

係開騷時候
《頭條日報》近日收到讀者報料,指細貓近日接受特訓,由魔鬼教練地獄式操肌,而且操得一身強健身形,比以前更大隻。本報記者致電追問應智越經理人Elaine Li,追問細貓係咪為開show做定準備?經理人未有否定說法,坦承自細貓出道,多間演唱會主辦商已向他打主意,力邀他開演唱會,直至今年細貓都覺得係開show時候,希望喺舞台上用歌聲及舞蹈嚟答謝歌迷兩年嚟嘅支持,當確定場地和日期,細貓將會第一時間和大家分享。

 

細貓一向係「健身控」。

 

經理人指細貓一向係「健身控」,以往喺韓國當練習生時已培養出有規律的健身模式,而且他緊接嘅工作也要有fit爆身形嚟配合,他隨時可以接受每個挑戰。

 

細貓做乜都好勤力用心。

 

細貓為咗追夢,曾入讀內地音樂學校,卻發現課程內容與自己追求的大有分別,便捨棄當時的一切,遠赴到韓國一邊工作一邊讀書,7年來冇放過任何一個能成為練習生嘅機會,可惜還是未能喺當地出道。

 

遲吓細貓有唔少工作都需要佢副fit爆body。

 

細貓好鍾意唱歌。

 

今年3月細貓推出咗新歌《幕後花絮》。

 

《2020年度勁歌金曲頒獎典禮》中,應智越奪唱作新人獎。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

 

即時娛樂