撞正「馬神」都唔知

上周六原來小弟碰正「馬神」都唔知!當天早上,與家人同到沙田馬會食早餐,電梯之內碰到練馬師賀賢,我禮貌式打個招呼,然後話:「你明天手馬好勁 ,應該連場前列返來。」佢笑笑口回應:「希望係咁啦,你捧少少場啦!」

  講完,大家分道而行。我睇睇排位,的確,兩隻實力馬「勝利才子」及「馬爾代夫」應有機會W。

  點知,嘩嘩,翌日開跑,講都冇人敢信,賀賢出七場,四場中Q,當中三場爆大冷,「日新月著」、「明欣賞」及「勁駒」,位置分別派一百九十三元五角、一百一十二元五角、一百一十元,仲勁過頭馬!而Q呢,更 命,分別是五千七百三十八元、一千六百五十元及一千一百二十八元!

  哈哈,原來我撞正馬神都唔知,走晒寶,真真唔係你財,唔入你袋呀老友!

  最後一個大賽日,薛恩繼續威威,直落三場W,掃埋一級賽「遮打盃」。今季佢同希威森可講脫胎換骨,馬迷眼睛雪亮,見到兩人陣上的誠意,肯定起立敬禮。今季「最受歡迎騎師」,一定冇拉叔及潘頓分,而只是薛恩與希威森之爭,希威森更應該 埋「飛躍進步大獎」!點解佢有如此明顯改變?原來除鄉里韋達給予提攜外,更重要,正是薛恩這位老大哥不停替佢做心理輔導,並以自身經驗作分享,加以鼓勵。

  新人無論幾有高天分,但EQ及AQ仍多不足,若有前輩在旁指導、安慰,而佢又有悟性的話,咁就會出現飛躍進步 。

  另一位在人生及事業方面慢慢開竅者,正是本土騎師蔡明紹,由彗星般一閃而出到受打擊低沉,再成家立室做埋爸爸,慢慢成熟過來,今季贏硬「告東尼獎」喇,可喜可賀。

  睇睇今晚跑馬地賽事先,「快活谷炸子雞」希威森騎八隻,當中三隻來自蘇保羅。而蘇廄今晚只出四隻,咁安排,「合該有事」!

  簡單,小弟一於三隻買晒W,包括「好好心得」、「騰龍超影」及「極速滿貫」。

  唔刨賽績 ,因刨都 氣也!

Uncategorized