頭條獨家丨85歲余慕蓮搞亂新舊曆生日 大病後看淡生死:最好瞓瞓吓去咗

余慕蓮(魚毛姐)前年底驗出患罕有病症血液炎,經診斷後證實為肺纖維化,需入ICU插喉、打強心針以及用呼吸機幫助呼吸,情況一度危殆,幸好吉人天相,經半年治療後終可出院回家休養。

「大姐明」林建明昨日(26日)在Facebook上載與魚毛姐的合照,表示正為她慶祝85歲生日,寫道:「余慕蓮小姐的身份證明文件上的出生日期是今天5月26日,約會在她家樓下的茶記吃個生日午餐,之後魚毛就去打麻雀!衷心祝福 余小姐 身體健康!生活愉快!」圈中人鍾慧冰、彭家麗、寶珮如等都有留言祝賀。

魚毛姐康復情況理想,相中見她雙頰飽滿,精神奕奕,還與大姐明扮錫錫,十分精靈。不過,翻看維基百科,魚毛姐的生日日期應該是在7月4日,為何身份證會擺了這個「大烏龍」?《頭條娛樂》今日致電魚毛姐了解,她說:「我喺1937年喺廣州出世,嗰時日本仔打到嚟,嚟到香港攞身份證,咁我舊曆係5月26日,我哋唔會識分咩新曆舊曆,係後來人哋幫我查萬年曆,咪搵番新曆係7月4日囉。」她透露連薛家燕都有致電送上祝福,令她喜出望外。

 

林建明昨日為魚毛姐慶祝身份證上嘅生日。
雖然7月4日先係正日,但兩個人食個下午茶都好開心。
扮咀嘴合照,好精靈。
魚毛姐話冇乜生日願望,仲百無禁忌話最好瞓瞓吓去。

 

百無禁忌:希望瞓瞓吓去咗

問到生日願望,她想了一會語帶點感慨謂:「無諗,我都死過翻生,依家賺咗啦!係希望死時唔使好似(當年)做手術咁,要臥牀半年,無嘢食、背脊、籮柚又爛晒,希望瞓瞓吓去咗。生唔生日有乜所謂,最重要行得食得屙得!」

魚毛姐頭腦清晰,但訪問期間不時有幾聲咳嗽,她透露是血液炎的後遺症,沒有根治的方法,她說:「一咳就眼淚、鼻水一齊流出嚟。我依家每半年仲要食一次標靶藥,大約三萬幾蚊一次。(經濟可以負擔?)之前有人作嘢,話我捐晒啲錢出去,又冇屋住,都唔係真。我行得唔係咁好,唔可以一個人落街,早上都由工人陪我用架(輔助行架)落街行吓。」

而另一樣後遺症是無記性,幸魚毛姐有好多好朋友,間中會相約老友記一齊打麻雀過日辰;今個星期又會為鄧達智慶祝生日,生活過得好充實。

 

去年生日有一大班朋友同魚毛姐慶祝。
同鄧達智老友鬼鬼,魚姐毛亦有為對方慶生。
魚毛姐自食其力,未有如傳聞中捐身家兼賣樓。

 

魚毛姐曾經歷大病,自覺每天都係賺咗。

 

 

即時娛樂