姜濤現身機場引過百姜糖追星 避談赴美目的

姜濤早前多次放風話自己將飛美國,而今日姜濤就現身機場,準備乘搭今晚6時50分的航班往美國,其三名工作人員於大約下午4時30分現身香港機場,其中兩人推三件行李走到航空公司的頭等櫃台辦理登機手續,過百姜糖(粉絲暱稱)守候姜濤現身。

 

姜濤今日飛美國。

 

姜濤本月中已經講定月底會赴美。 ​

 

姜濤約下午5時現身香港機場,由帽到乾濕褸都係着Burberry。

 

下午5時左右,由帽至乾濕外套都係Burberry的姜濤現身機場,貫徹一身黑,戴口罩、帽和太陽眼鏡包到實,工作人員陪他落車,現場過百姜糖圍著他,他直接走向閘口,場面有少許混亂,但未出現意外。沿途不斷有姜糖為姜濤加油打氣,期間有姜糖遞紙袋給他,但他並沒接收,直接走到閘口。記者問到姜濤此行飛美國的目的,他亦無回答,直接走到閘口前,應機場保安要求,除低口罩、眼鏡和帽,臨入閘時,一班姜糖大叫加油、保重、等你返來,姜濤揮手示意拜拜,但全程冇講過嘢。

 

引過百姜糖送機。

 

MIRROR將於7月開紅館騷,未知姜濤是否去美國排練。

 

姜濤避談赴美目的。

 

姜濤應機場保安要求,除低口罩、眼鏡和帽入閘。

 

姜濤在臨起飛前不忘在社交網跟大家講BYE,並拍攝自己在機上情況。又趁起飛前開Live短短5分鐘,他沒講話,吸引超過一萬人收看,包括MIRROR隊友Anson Kong及Edan,二人都祝姜濤一切順利。

 

姜濤飛嘞!

 

睇嚟姜濤太耐冇飛兼首次坐頭等覺得好興趣噃!

 

更多最新疫情資訊,請到以下專頁瀏覽 按此

即時娛樂