網上有個「大水塘」

今時今日,做傳統電視台真係——大件事!

  睇睇股價,小弟呢類「資深傳媒人」,發夢都未諗過,電視廣播及有線電視兩大電視台會慘成咁,直接感覺就是——該煨!

  曾經七十幾元的TVB,如今插到四個幾。有線電視更大鑊,曾經五個幾,如今得返三仙幾(執筆時),簡直難以想像。睇睇兩家公司的PE及息率,也是空白一片。呢個現象,若果新公司,仍可以話係投資期或開始高增長期,但兩家乃老字號,管理層真係日日要抹冷汗,老闆面色會點?

  呢邊傳統電視台謝晒,但另一邊的網上世界,則 聲到得人驚。單講講兩周前被捕的一個KOL,若非此案爆出,小弟都唔知,原來「可以咁搵錢」!

  簡簡單單似江湖賣藝,在網上揚言傳授「溝女術」,保證成功,咁即有N咁多人願畀七萬幾元一年學 。一個七萬幾元,十個七十幾萬元,若有一百個就七百幾萬元,丁KOL可能根本冇報稅!哈,真係咁筍?引起我好奇,立即訪問幾位「網上商業」專家,點解咁勁!

  「碌Sir,簡單,好多 網上做得,傳統電視台唔做得,勿講話粗口、三級、四級內容,單單講『教人絕技』,個水塘已大到你唔信!」

  專家B指出,一般人有不少私隱難於啟齒的期望,簡單的例如醫禿頭、減肚腩、豐胸……進一級的例如壯陽、增加持久力、溝女(或仔)……都大把人肯付出重金去學。

  引呢類人入局手法,乃首先在網上賣廣告,話有免費訓練課程,為你度身訂造,歡迎試學。

  人人皆有貪念,一聽見可以生髮、減肥、發達、變靚……又課程免費,當然仆去上。

  唔怕你精,唔怕你呆,最怕你唔來。只要KOL說服到你深信有機會成功,咁個個就由免費變付費,人人交幾萬元去跟進,一個幾萬元,一百個就有幾百萬元。

  呢類課程,部分不是騙人(否則難以繼續),但所教的,傳統傳媒肯定冇,慢慢網上「大水塘」就成形了!

Uncategorized