42年歷史餅家獲業主平租重開 婉拒貴人2000萬買舊鋪:受唔起恩惠

位於深水埗北河街、已有42年歷史的傳統餅店「均香餅家」敵不過租金加幅,去年8月結業,一度吸引大批市民到場光顧。不過這間42年的老餅店最近在深水埗獲得貴人及良心業主幫助重開,而且是舊址旁邊一個鋪位。

昨日播出的《東張西望》,吳太透露有一位經營拍賣行的貴人看到電視報道結業,於是希望伸出援手,說「呢啲特色鋪喺香港買少見少……於是,呢間拍賣行嘅老闆叫咗秘書嚟搵我,秘書話『我老闆想聯絡你嘅業主,想買鋪,然後租畀你』」。

有42年歷史的傳統餅店「均香餅家」負責人吳太接受電視訪問。《東張西望》截圖

有42年歷史的傳統餅店「均香餅家」負責人吳太接受電視訪問。《東張西望》截圖

雖然吳太十分感激感恩,不過她自言只是個小小的平民,知道舊址業主出高價2000多萬元賣鋪,只能婉拒對方好意,「哎呀!我當時真係……佢又攬住我喊,我又攬住佢喊,嗰種人間有情,連我啲夥伙計都喊埋……無親無故,我唔識佢,我只係一個小小嘅平民喺度賣吓包,維持生計,養大啲細路,我一個咁渺小嘅人,點能夠受人哋咁大嘅恩惠……去幫我?當時真係喊到收唔聲……」

吳太婉拒拍賣行老闆的幫助,對方仍然十分關懷餅家,「佢話以後有咩幫忙,叫我即管出聲。我成日都記住呢個老闆,點解咁好?我何德何能……對我咁好?我係咁低微嘅人……我成日咁諗。」

「均香餅家」舊的爐具不慎損壞,幸好廠商在香港仍然有生產。《東張西望》截圖

「均香餅家」舊的爐具不慎損壞,幸好廠商在香港仍然有生產。《東張西望》截圖

天無絕人之路,老餅鋪結業之後,恰巧旁邊中醫館的醫師要退休,吳太馬上向對方提議,可否代為問業主租給她,對方同意以原有租金放租,「呢個係良心業主,咪繼續租落去,業主照番醫師舊租約(價錢)畀我哋,仲平過我以前間鋪!而家租金唔使3萬蚊,真係好奇妙呀!」。

而巧合的是,雖然1975年製造的舊爐具在餅家搬運時損壞了,不過打聽得悉廠商仍然有在香港生產爐具,於是訂造了相同的爐具,再次出爐香港傳統糕餅。

即時港聞