張敬軒患抑鬱症時曾有輕生念頭 補場嘉賓湯令山向「遮遮」送禮

張敬軒紅館補場演唱會,昨晚(18日)來到第7場演出,連詩雅、黎紀君、張天賦及蘇施黃等人到場支持。軒仔演唱一曲《笑忘書》時說:「呢首歌係我患上抑鬱症最嚴重時寫嘅,因為當時冇咩工作同埋喺屋企面臨一啲狀況,今日唔知聽日事,甚至乎唔知自己仲想唔想繼續行落去,坦白講,我唔係冇輕生嘅念頭,但我膊頭實在太重,有父母、有家庭及有我嘅歌迷,自己唔開心嘅時候嘗試一下寫歌,咬緊牙關咩都做,曾做過TVB8嘅節目主持,唔知下一刻會係點,只能做到活在當下,捱到今天有咁多觀眾支持我,張敬軒做到你都做到,因為我都係普通人,記住捱嘅時候要咬緊牙關。」

 

坦言在抑鬱症最嚴重時,曾有輕生念頭。

 

軒仔請來湯令山出任昨晚嘉賓,又笑言自己可以做他的老竇。

 

軒仔在介紹嘉賓湯令山(Gareth.T)出場前,透露兩人做網友已經兩年多,起初以為對方的廣東話不好,但原來識錄歌、唱歌及編曲,及後Gareth. T出場跟軒仔合唱其歌迷會會歌《懷舊情人》,唱畢後軒仔笑指自己可以生得出只有22歲的Gareth. T,而他即送上兩本烹飪書給軒仔,不過Gareth説:「唔係送畀你,係送給你嘅『遮遮』,希望你日後早餐超級豐富。」

之後軒仔問在場觀眾可有留意他在社交媒體貼出近日吃宵夜圖片,他解釋因為媽媽不懂英文,只對家中遮遮說:「粥!」自始由開騷到現在每晚都是吃粥,他笑說:「大佬呀,我係開演唱會,唔係照腸鏡,不過唔緊要,好彩粥內有花膠海參,男人到呢個年紀要滋陰。」

 

Gareth送兩本烹飪書給軒仔「遮遮」,希望他有安樂茶飯食。

 

軒仔「遮遮」近日又有新搞作。

 

24小時求助熱線︰
生命熱線︰23820000
明愛向晴熱線:18288
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
利民會《即時通》:35122626
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線︰23892222
賽馬會青少年情緒健康網上支援平台「Open?」:www.openup.hk
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350

 

更多最新疫情資訊,請到以下專頁瀏覽 按此

即時娛樂