Lucy變「賦二代」狂煲張天賦MV 仲問靚唔靚仔傷透老竇心

李璨琛女兒李元元 (Lucy)除咗鍾意電影《冰雪奇緣》(Frozen)的卡通人物外;早前更變成「賦二代」(粉絲暱稱),不時在家中大唱張天賦(MC)的歌曲及狂煲MV。

 

Lucy媽昨天(17日)在社交網貼出兩條囡囡在家中睇MC的短片,並寫道:「仲要問個老竇覺得MC靚唔靚仔,你叫老竇情何以堪呢 #老母喺廁所聽到忍唔住偷笑左一下 #當時老竇應該係心中淌淚甚至乎係淌血 #得啦全世界都知你覺得MC靚仔啦麻煩」。

 

Lucy好乖咁坐定定聽MC唱歌。

 

突然回頭問老竇:「你覺得MC靚唔靚仔啊?」

 

片段中Lucy邊睇邊跟爸爸李璨琛說:「係MC唱㗎喎,都係YouTube,你睇吓」李璨琛則謂:「係喎,你偶像喎!」而第二條Lucy 更語出驚人,搞笑問爸爸:「你覺得MC靚唔靚仔啊?」不少網民都紛紛留言表示想知爸爸的答案及表情,更有人笑言:「李老竇好快冇地位。」亦有網民提議:「MC下個月開演唱會,不如搵Lucy 做嘉賓。」

 

但片中冇影到老竇反應。

 

Lucy已變成「賦二代」。

 

早前又畀老母貼黑圖。

 

Lucy幾乎日日都咁開心。

 

更多新冠疫情資訊,請到以下專頁瀏覽 按此

即時娛樂