葉蒨文擺男友上枱化解緋聞

葉蒨文稱並不認識袁嘉敏。

(星島日報報道)袁嘉敏日前在社交網力數鍾培生及其父,昨有指原來是袁嘉敏因不滿鍾培生與TVB「島大Candy」葉蒨文近來過從甚密,一怒之下決定爆大鑊。葉蒨文昨於社交網公開拍拖4年的圈外男友「啤梨仔」的合照,並撰長文表示並不介意花生新聞,不過當日是她與男友的拍拖四周年紀念日,她寫道:「做呢行預咗,當畀觀眾發泄同娛樂嘅渠道都係一種義工,我都算啦。但我同男朋友正值慶祝緊(拍拖)四周年紀念,食緊午飯嘅時候有記者不斷打電話發訊息給我,我講咗唔得閒都繼續問,都幾掃興,我係咁同男朋友講:『 唔好意思啊破壞晒個氣氛』,佢仲掉返轉頭安慰我。」

她又感謝身邊朋友及男友四年來的支持:「謝謝你啤梨仔,很另類的四周年,經歷咗好多嘢,過往一兩年感恩面對逆境 ,面對咁樣嘅社會氣氛,我都有你喺我身邊,對於我哋來講最難過嘅關早半年前已經過咗,今次只不過係一件小事,我哋將會更加堅固,多謝所有親朋好友,關心我哋嘅人。」

 

娛樂