鍾嘉欣回港期間趁機拍廣告搵真銀 自認湊小朋友辛苦需找方法放鬆

鍾嘉欣早前回港出席TVB頒獎禮,也趁機和朋友聚舊,同時亦獲養生茶品牌邀請出任代言拍廣告,廣告商直言睇中嘉欣融合西方文化及中國傳統的特質,一早已屬意找她擔任代言人,但礙於疫情關係令嘉欣未能回港,今次趁她在港便把握機會邀請她成為代言人,在她離港前為品牌拍攝廣告。

 

嘉欣在TVB頒獎禮上成為馬來西亞視后。

 

閒時湊小朋友壓力大,也要找方法放鬆一下。

 

回港期間趁機拍廣告搵真銀。

 

本身有沒有飲中國茶的習慣?嘉欣直言:「我雖然喺外國長大,大家可能覺得我非常鍾意西餐,但係我其實一向都鍾意飲茶,所以今次代言中式茶囊(Capsule), 完全係我現實生活一部份,尤其結婚生咗兩個小朋友之後,每日湊完佢哋個人都好似散晒咁,我就會飲一杯自己鍾意嘅茶放輕下。」嘉欣有沒有計劃何時再返港跟觀眾見面? 她坦言暫時未有計劃,fans雖未知何時才可以再在電視節目中見到她,指他們可以看自己的廣告慰籍一下。

 

原來在加拿大生活的嘉欣,也愛飲中國茶。

 

嘉欣在港期間跟不少好友聚舊,如王君韾(左)。

 

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ 

即時娛樂