娟姐話識打籃球冇人信 晒舊照做證據又冇人認得

練美娟(娟姐)在ViuTV除了主持,近年亦參與不少劇集演出,早前在港版《大叔的愛》中飾演為食女同事Carmen姐的表現不但被網民大讚,就連日版《大叔的愛》中的本尊「舞舞」瀨川舞香(伊藤修子飾)都在社交平台表示有追看劇集,大讚娟姐演得非常好。

娟姐(右三)有份拍《季前賽》,佢喺記招話自己細個有打籃球但冇人信。

之前喺《大叔的愛》表現獲讚。

連本尊都Like爆。

 

娟姐昨日(27日)於IG透露,她下月即將為ViuTV新劇《季前賽》拍攝,而她為了證明自己真係識打籃球,特登搵返兩張舊照做證據,「喺記者會我講過小妹其實細個係打籃球嘅,然後隔住個罩都見到大家目瞪加口呆,唔緊要啦!當笑話聽完就算啦吓?」相信係娟姐中學時期影嗰張相,就大家都認得係佢,不過有機相信係小學時期影低嘅童年相,就引來好多網民留言話認唔到邊個係娟姐噃!就連岑珈其都留言:「邊個係你?」幸得熱心網民回覆,話身穿14號球衣的小女孩正是娟姐。陳子豐都盞鬼表示:「女大唔止18變喎……完全認唔出……??」乜真係咁難認咩?

 

冇人信佢,慘慘…

 

呢張唔會認唔到邊個係佢啦掛…

 

呢張就難估少少,不過好多網民都覺得係14號個小妹妹!

 

子豐個回應真係盞鬼。

 

 立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ

即時娛樂