余香凝自認有強迫症 邊煮邊用紙巾抹爐頭險釀火警

臨近過年,余香凝(Jennifer)與妹妹余潔滢(Zoe),以及同公司的徐頴堃(Erica)、陳穎欣(Yanny)、吳嘉禧(Cheronna)和梁式昕(Catrina)早前拍攝開電視的賀年飲食節目,與幾位知名廚師合作炮製多款不同的賀年菜式。

余潔滢(左)和梁式昕邊拍節目邊向大廚偷師。

已為人母的Jennifer自言有「強迫症」,煮飯時試過差點釀成火警,她說:「如果污糟咗,我就要即刻抹!試過開住個爐,爐頭附近有少少污糟,我就拎紙巾去抹,點知燒著咗張紙巾,當時真係好驚。以後提醒自己要煮好先去抹。」不過,她對自己廚藝好有信心,試過一次過煮9個餸,她說:「老公鍾意我煲湯同煮雞翼,佢讚我整雞翼好好食,囡囡大個啲可以食更多唔同食物時,我都會成日煮嘢畀佢食。」而妹妹Zoe揚言今次是來偷師,希望學完煮餐好畀屋企人食。

 

余香凝(左)和徐頴堃(中)都會下廚煮嘢畀屋企人食。

 

首次拍攝飲食節目的Catrina,表示以往在外國讀書時,試過與同學上網自學整賀年糕點,不過味道就認真一般,她同樣有過「惹火」經歷:「外國讀書時剛搬屋,有一晚煮嘢食時,忘記擺咗隻木叉喺爐頭上燒著咗,整響火警鐘,成棟樓嘅新鄰居為咗我要走火警。」

 

吳嘉禧(左二)同陳穎欣都好留心學嘢。

 

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ

即時娛樂