競賽小組終於扎醒

(曾智華)

  醒喇醒喇, 足幾個月,終於醒喇!

  邊個?正是馬會競賽小組班「糊塗董事」!

  睇開本欄者,應知小弟由季初開始,多次指出今天的莫雷拉,已非昔日的莫雷拉。以前是「黃飛鴻」,如今是「石堅」,並多次提議大家睇巡邏影片,「欣賞」下佢如何表演「石堅式」跑法。

  可能競賽小組及莫雷拉從不理會中文馬評界輿論,又或根本冇人翻譯畀佢 睇,所以,雖然噓聲震雲霄,仍然次次玩「開局」。監管者唔郁手,被監管的,仲唔放肆?

  從此「雷神」不再,反之「拉縮」形象日漸鮮明。尤其潘頓墮馬受傷日子,冇晒對頭人,更加喜歡點跑就點跑,馬迷無不畀佢吹到脹卜卜。終於可能競賽小組都聞到 味,知道再唔做 ,必演變成眾怒難犯。周三晚第八場,相信不少馬迷及馬評人皆有掟爛電視的衝動(個個冇得入場,只能睇電視)。「拉叔」騎大熱門「二雋」,擺明冇得輸,因馬Fit兼鬥心極強。故此,雖然莫雷拉用盡「柔性」跑法,隻馬仍然自己想去。呢場好明顯「拉叔」唔想(不能?)去,否則有手尾。於是堂堂國際殿堂騎師兼四屆香港冠軍,到最後五十米手忙腳亂,唔知點搞,只好來一招垂手停催。

  即係點?即係「唔去」,犯天條!一過終點,全港震晒,嘩嘩嘩,咁跑都得?除非競賽小組班董事全部盲晒,否則豈可不大刑侍候?

  終於監管者問話譴責,騎師則好似有「默契」咁,即認,判停賽六日。「唔去」罰六日?小弟認識的所有資深馬評人,無不譁然,有冇再輕 ?

  一貫如此,有人被「打手板」後,所有騎師會即時變醒定,令接著的賽事短暫正常。

  由此觀之,明天爆冷機會冇乜 。而莫雷拉咁搞法,醜死鬼,明天會否心神恍惚,大家要臨場細心觀察了。

  兩場一級大賽,宜睇不宜賭。我最有興趣睇睇唔識輸的「八仟師」換 騎師,再大蝕分情況下,會否仍然橫掃?

Uncategorized