谷德昭《爆谷一周》首播獲好評 網民求邀查小欣做嘉賓

谷德昭主持的ViuTV訪談節目《爆谷一周》昨晚(22日)首播,其實早前節目公佈開播日期已經引起網民討論,因為個節目名同2012年由資深傳媒人查小欣主持的TVB節目《爆足一周》好相近,不過該節目只播咗4集就被腰斬,原因相信是被網民圍插冇料爆有關。

 

查小欣主持的《爆足一周》於2012年播出。

 

節目播咗4集就宣佈腰斬。

 

而《爆谷一周》播出首集,明顯節目性質同《爆足一周》完全唔同,網民都大讚好睇,而且因為太耐無呢類訪談性節目而感有趣,但亦有網民搞笑表示希望谷德昭請查小欣做嘉賓,未知網民是否好想知《爆足一周》腰斬的內幕同查小欣的感受呢?

 

谷德昭主持的《爆谷一周》昨晚(22日)首播。

 

網民大讚好睇。

 

有網民想睇查小欣做嘉賓。

 

而昨晚(22日)《爆谷一周》播出起首,谷德昭就分享製作這個節目的原因:「主持《納米無明火》認識到一個好好嘅團隊,我哋好想好開心咁再合作落去,所以我哋決定搞一個,好心地、貼地、希望有正面影響嘅節目。」而第一集谷德昭就請來昔日好拍檔吳君如,以及與她合作拍賀歲片的Edan(呂爵安)、鄭晉軒導演做嘉賓。

 

谷德昭去年主持《納米無明火》大獲好評。

 

首集請來吳君如、Edan及鄭晉軒導演做嘉賓宣傳賀歲片。

 

吳君如一出場就與谷德昭聚舊,二人憶起昔日一同主持電台節目《嘩!嘩!嘩!打到嚟!》及拍電影的趣事,二人互動非常搞笑。其後又請出Edan一起聊天,當中吳君如談到選用Edan的原因:「我睇返啲(試鏡)片,佢真係做得好自然。」當時Edan才剛拍完《大叔的愛》,得知有幸獲電影試鏡機會,都非常開心,又稱起初不知道是賀歲片,亦不知卡士咁強勁。

鄭晉軒導演分享與吳君如點解會合作拍賀歲片。

 

雖然電影未上映,不過主持谷德昭表示早已搶先睇咗,並指Edan演得好好,更指Edan一定會被提名金像獎新人,而其中一幕Edan爆肚一句:「粉絲好食!」更令他笑到完場。吳君如就代為解釋「粉絲好食」這句雙關語Gag的由來:「我哋戲中有個演員食齋嘅,我哋大魚大肉,但嗰位演員就成日叫人買粉絲佢食,我每日見到佢都係食米粉同粉絲,我話佢『你又食粉絲』,佢話『粉絲好食呀』。跟住佢話『死嘞,講漏咗嘴添,咁敏感,唔講嘞』,之後我返屋企諗咗一晚,幾好笑喎。」引來全場觀眾爆笑,網民都表示好想知呢位演員係邊個呀!

 

Edan話戲中有句對白:「粉絲好食!」係佢臨時爆肚。

 

Edan同吳君如合拍賀歲片《闔家辣》。

 

可以同咁多好戲之人合作,Edan都話覺得好好彩。

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ

即時娛樂