陳家樂連詩雅相繼返港度新春 兩個月冇掂愛驅即死火

陳家樂與連詩雅(Shiga)這對緋聞男女一直未有公開認愛,但已被認定是甜蜜的一對,二人早前都到了內地工作,更湊巧是大家都是離港兩個月時間,近日相繼返港度新春!

家樂在社交網貼出愛驅被拖車拖走「醫治」的短片,笑指:「架車兩個月冇人掂過…佢而家唔比(畀)我掂…」,又安慰座駕留言:「冇事既(嘅),好快返嚟㗎啦,呢幾日乖乖地啦」。

陳家樂返內地工作兩個月,已好耐冇掂過架車。

唔郁….唯有拖車啦!

自我安慰,冇事嘅!

陳家樂同連詩雅這對緋聞男友,最近相繼返港度新春。

 

家樂的愛驅唔聽話,而另邊廂差不多時間回港的Shiga在社交網上載跟愛犬Pinky又攬又錫、玩到哈哈笑的開心片;雖然兩人的愛驅和愛犬對待主人不同態度,不過希望家樂的座駕盡快「康復」,否則難得雙雙在港都不便外出。

連詩雅都好掛住愛犬。

又攬又錫唔願放手。

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ 

即時娛樂