衛詩雅裱花蠟燭擺市集 裱到手指屈唔埋勁擔心

衛詩雅(Michelle)多才多藝,擁有專業鑽石鑑定證書、導遊牌、救生員拯溺章、船主牌、潛水牌、初級中醫證書、寵物傳心術等不少專業牌照,堪稱「娛圈牌王」。

近日Michelle再成就解鎖,考獲「蠟燭裱花導師」,更小試牛刀、自製錶花蠟燭進軍新年「大乾爹市集」。她透露是受到「富貴KOL」雪姨提議,首次擺市集,期間卻遇到不少「蝦碌」事,Michelle笑言:「好多甩漏,例如我唔記得買袋,人哋買走嘅時候冇袋俾人、唔記得買枱布,最後用咗自己屋企塊窗簾等等呢啲甩轆嘢。」不過,Michelle表示來捧場的客人都非常熱情,最難忘原來是大家都有關注她的網上頻道。

為了今次市集,Michelle化身工廠女工,日日親手裱蠟燭,最後搞到「工傷」,「因為我每一杯都係自己裱,裱到手好攰、好痛,有一日起身嘅時候隻手屈唔埋,我就好驚!呢個真係好難忘,因為驚隻手有咩事,不過隔咗兩日就好番。」

衛詩雅首次擺市集,期間遇到唔少「蝦碌」事。

原來係受雪姨啟發擺花市。

衛詩雅最近就考獲「蠟燭裱花導師」,製成品好靚呀!

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ 

即時娛樂