季前賽丨姜濤盡能力幫助天瑜 租屋獨居方便出入望給予空間

姜濤、陳卓賢(Ian)、呂爵安(Edan)、邱士縉(Stanley)、梁業(肥仔)及郭嘉駿(193)等,今日到九龍灣出席ViuTv新劇《季前賽》開鏡活動宣傳。6歲周天瑜手術後不幸變成植物人,但她聽到姜濤《蒙著嘴說愛你》時有正面反應,姜濤得知後分別拍片及傳語音訊息為天瑜打氣,並承諾可以的話去醫院探望,今日再問他是否真的會到醫院探望天瑜?姜濤透露已跟天瑜的爸爸聯絡,由於疫情關係現在連家人都不能探望,疫情好轉他會跟公司商量。是否到醫院唱歌為天瑜打氣?姜濤說:「睇佢哋想我點樣做,因為可以做嘅事好有限,希望多啲人知道呢件事。」當知道天瑜聽到自己的歌聲有反應是否很開心?姜濤表示:「唔肯定佢係咪因為我嘅歌聲而有反應,如果我嘅歌能夠幫到人,身為歌手的確會好開心,我希望可以幫到佢。」

Edan(左起)、Ian、姜濤及Stanley今日一同出席記者會。

 

姜濤表示有機會一定去醫院看天瑜。

 

小天瑜的情況全城關注。

 

此外,有指姜濤初嘗獨居滋味,他表示由於銅鑼灣住所不夠地方放置物品,所以他租了新居,主要是放自己的物品,加上銅鑼灣每逢節日人太多,為方便出入那些時間也會到新居暫住。物業是否自置?姜濤表示只是租,如果自己買樓會很開心馬上會跟大家分享。至於人紅私生活被公開,姜濤坦然:「做藝人預咗,所以冇話唔開心,希望fans可以俾我多啲空間。」

 

姜濤指新居只是租住,主要用來放自己的物品。

 

眾人今日出席《季前賽》記者會。

 

立 即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ 

即時娛樂