古天樂鄭秀文合體拍廣告 「試當真」豪哥扮八姨婆搞笑搶鏡

古天樂、鄭秀文(Sammi)、「試當真」的成員許賢、蘇致豪、林家熙,《膠戰》中「6膠」之一的劉沛蘅及陳毅燊(ANSONBEAN),近日一同合作為外賣平台拍廣告,各人今日分別在社交網分享出來,而廣告片足足長達逾5分鐘,當中古仔跟Sammi和一眾年青演員齊來搞笑,陣容足可以拍攝一套電影。

甫開始古仔要眾人度橋如何應對親友的過年例牌問題。

 

Sammi出場啦,甫士都已十分搞笑。

 

Sammi和古仔已有一段時間沒有合作。

 

眾人一邊食外賣再一邊度橋。

 

廣告的主題是農曆新年,古仔召集眾人諗計仔回答拜年時親朋戚友,例牌必問的問題如幾時結婚、生仔等,Sammi更叫豪哥戴假髮扮八姨婆以作示範,除了狂叫不同外賣塞着八姨婆把口外,有一幕是由古仔和Sammi以及豪哥的八姨婆打牌,八姨婆不斷叫古仔「鬆章」,各人演出都十分搞笑,難怪連Sammi在IG貼出合照並留言:「堅係拍攝得好開心好齊心」。

Sammi跟眾人擺出搞笑表情。

豪哥扮的八姨婆……

 

八姨婆要古仔「鬆章」。

 

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ 

即時娛樂