小S大女16歲生日 壽星慘被阿媽笑佢幼稚冇拍過拖

43歲的台灣女星徐熙娣(小S)日前「復出」主持節目《熙娣想聊》,跟金馬影后賈靜雯分享閨房私密。一向講嘢大膽嘅小S笑老公許雅鈞試過拎行李扭傷腰,嘲老公做Gym只是「白去」,又自爆同大佢8年嘅老公已3年冇性生活,更自嘲與老公生活平淡似「在養老院」。

大女愈大愈靚。

大女咁樣答阿媽。

小S對於大女咁快16歲唔知講咩好。

 

生日快樂呀。

 

同老公好似少咗激情,但好彩仲有三個女,家庭生活應該都唔會好悶。尋日係小S大女許曦文(Elly)16歲生日,小S Po咗張同大女嘅合照,留言:「今天幫我大女兒慶生,我女兒竟然已經16歲了!我不知如何表達心中的感受!16歲耶,我16歲都談過幾次戀愛了!但她在我眼中還是個幼稚鬼啊。」
阿媽講嘢叻,阿囡都唔弱,見到阿媽笑佢冇拍過拖就咁講,「我沒有談戀愛,我覺得爸爸很帥阿公也很帥。」答咗等於冇答,幾叻女吖。

小S同三個女上封面。

 

許曦文咁細個已有一對長腿。

 

童年許曦文。

 

 

 

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ

即時娛樂