頭條獨家丨梁祖堯懶理抨擊孖《空肚講宵夜》拍檔拍廣告 花姐不忿出po力撐

梁祖堯、蔡瀚億(BabyJohn)和陳俞希(Hailey),三人一同主持ViuTV節目《晚吹—空肚講宵夜》不但甚受歡迎,他們更因合作而成為好朋友,今日三人更合體一齊到主題樂園拍廣告,現場見他們也戴上老鼠耳頭飾拍攝,實行有錢齊齊搵。雖然今日不是假期,但主題樂園也有不少遊客,三人出現引來不少遊客圍觀,但亦可能因他們戴上口罩,有店員認不出三人。

此外,梁祖堯任ViuTV的《全民造星IV》的B組導師,但昨晚(7日)一集卻因B組輸掉小組對賽,因此要淘汰Liu哥、Ana、阿杰、余潔滢及Sica五人,但梁祖堯的決定卻被網民狂轟,又斥他力補表現平平的方方。節目監製黃慧君(花姐)昨日亦幫口,在IG限時動態出post力撐,她謂:「因為咩事要攻擊佢地?勇敢為自己夢想努力嘅年青人,全力栽培年青人嘅導師。呢個世界本來充滿正能量,會越嚟越好,點解你地唔慶幸世界仲有佢地嘅存在,反而要踐踏佢地嘅努力?」

即時娛樂