蔡一傑同陳敏之鬥講拍劇辛酸 14日無瞓靠飲雞精死撐

陳敏之近來邀請好友蔡一傑現身其頻道節目《Chi Chat》做嘉賓,蔡一傑大爆當年於TVB拍劇的辛酸,以及與師傅梅艷芳的往事。二人在片中談到拍戲時試過最長幾多日沒睡,敏之說:「我最長試過3日無瞓覺、無沖涼、無化妝,啲妝照蓋上去,身體入面好似腐爛咁,我覺得入面嘅器官好似揦埋咗一嚿。」
蔡一傑表示自己試過14日沒有瞓過,他說︰「我係5分鐘都未曾試過瞓覺,外景、廠景、外景、廠景、外景、廠景一路接落去。我嗰時同Chi Lam(張智霖)拍《沖天小子》,我係做主角,變咗每一個場口都有我。出去又講我跑山、跳落海,又要救人,又要搭吓木筏做乜嘢啊,跟住返到廠又要拍返啲文戲。」雖然有在公司沖涼,他說:「唔可以比自己坐低,因為一坐低就會瞓。」他更表示每日靠飲雞精補充體力撐住,不少網民都留言大表驚訝:「正常人14日唔瞓會死。」

提到師傅梅姐,蔡一傑表示二人相識是緣份,當年他參加「第四屆新秀歌唱大賽」,梅姐任評判,他最終沒有得到任何名次,打算回去搵工但卻找不到工作。幾個月後,梅姐的經理人公司表示梅姐要見他,蔡一傑說:「上到去佢公司,真係成個梅艷芳坐喺度,跟住梅姐話想邀請我哋做演唱會嘉賓,成件事真係好amazing,自此就展開同梅姐之後嘅日子,排舞、工作、吃飯全部一齊。」

即時娛樂