方力申主動講馮盈盈 稱陳瀅天不怕地不怕難捉摸

方力申、譚俊彥(Shaun)、張馳豪等幾位廚神早前在飲食節目競賽中勝出,有幸參與TVB新節目《男神廚房開業喇!》,今日節目在荃灣進行錄影。經營餐廳的Shaun要招呼80人顯得緊張,擔心時間不足,他最高紀錄曾獨自煮出100人份量餐,身旁小方即讚對方超班,相反小方自貶表示不懂煮餸,邀請朋友來捧場時已說明後果自負:「出街畀人質疑造馬,我真係冇講大話,真係唔識煮,係撞中撞得好味。」還笑稱兩度上節目是為了消孽障。

小方主動提起緋聞女友馮盈盈,他說:「上次節目主題講辣,佢唔食得辣仲批評我,上次我都反應慢咗。」Shaun指懂下廚對識女仔有幫助,女性食客難捉摸,顧客永遠是對的,等同老婆永遠是對的。小方即自嘆:「怪不得我未得。」問到小方有否邀請陳瀅作席上客?他說:「叫佢來,即係嚇佢,我都唔識煮。」二人在胡鴻鈞演唱會上顯得煞有介事,陳瀅最後更閃開避合照,惹起揣測,小方說:「唔係我避佢喎,應該問返佢,佢走咗後有搵我,話唔好意思冇影合照,唔想圍繞緋聞,但走咗去仲難觸摸!不過陳姑娘向來天不怕、地不怕,做自己,走咗都唔怕我哋講佢。」

Shaun的餐廳在疫情下開業,捱過一段時間,現在算是守得雲開,餐廳慢慢站穩,並力求創新找新出路,希望提供好味餐飲給食客。

即時娛樂