全民造星IV|陳輝陽睇完B4組表演哽咽 韋羅莎落淚想棄權投票

《全民造星IV》今晚播出最新一集,由陳輝陽、阿占、泳兒、韋羅莎與鍾舒漫擔任評判,今集由阿蛋、Mei mei、Day、Elka、Tania、阿Yo組成的A2組對決Ivy So、咖喱、Karen、暐翹、Gao、Sarah組成的B4組。A4組自選項目跳唱一首甜美可愛的《Candy Ball》成功融化5位評判的心,而B4組的自選項目就選擇利用醫生咖喱的一段經歷以戲劇形式表演《六條金魚》更成功感動到一班評判,連「百彈之王」陳輝陽都哽咽大讚:「我睇完好驚嘆,因為佢畀咗好多情緒俾我,佢直情好似睇?一套mini movie,我係無諗過睇到一個咁嘅表演,尤其係呢嗰節目裡面。」

之後的跳舞項目,A2組和B4組的實力更不相伯仲,都非常厲害,搞到5位評判都相當頭痛,韋羅莎投票前更突然落淚,表示:「淨係其他4個投得唔得啊?我唔投得唔得啊?」最終B4組以4盞紅燈勝出,而唯一投A2組的鍾舒漫就指:「我唔想浪費呢一組,我逐嗰搵,有冇一個係比較離咗神、冇咁投入或者遜色啲,但我搵唔到,所以我呢一分就係畀藍組。」最終A4組Elka被即時淘汰。

即時娛樂