Tyson Yoshi嫌情侶裝唔型

Tyson Yoshi讚女友夠大方,懂得體諒和遷就他。

  (星島日報報道)Tyson Yoshi現身活動時身水身汗,原來途中塞車,他要連跑5層樓梯趕到場地。問到是否一向守時?他卻心直口快說:「冇乜點守時,不過亦唔係遲到王,主要係許多時候要連趕幾個工作。(約女友會否遲到?)咁又唔會,我會直接叫佢過來搵我,所以有佢遲冇我遲,呢個方法唔錯。」出名愛錫女友的他連環讚女友體諒和遷就他,大方不小器,他自己就冇乜優點,所以很珍惜這個女友。笑指因此他可用玩具槍射女友,他最初認叻指是他單方面射女友,不會將射槍的權力一分為二,但隨後自爆其實也有被女友射槍。

  說到經常被大批女粉絲包圍,女友可有呷醋?Tyson Yoshi表示沒問題,女友已習慣,亦沒發生過男女粉絲向他示愛的事,但他也不會特別向女友許下愛的承諾,因答應了但做不到反而不好。雖然他大讚女友,但講到情侶衫就耍手兼擰頭,認為此舉唔型仔,最多是配襯顏色,一模一樣就一定不可,笑指除了口罩,因家裏只有一盒共用。

  

娛樂