學霸睇樓團│麥雅緻修讀碩士課程有領悟 學會了解子女需要

麥雅緻早前為陳琪、黃芳雯和吳日言主持的香港開電視節目《學霸睇樓團》擔任嘉賓,港姐出身的麥雅緻,在2012年與張頴康結婚,婚後育一女兩子,分別叫小豆、小花生和小蛋黃,訪問當日,細仔小蛋黃尚未出世,麥雅緻腹大便便亮相節目。
雖然麥雅緻婚後專心相夫教子,不過她依然好學不倦,在2019年重返校園修讀兒童與家庭教學碩士課程,節目中她被稱為親子教育的專家,她還表示修讀課程後,學會了反思及了解子女的真正需要,而問到麥雅緻在選校方面會否崇尚傳統名校?她指:「我對傳統名校有不同階段看法,最初我以為自己係唔鍾意,不過睇睇吓又覺得傳統名校學費便宜、有好背景,我又變得好鍾意,但我反省過後,覺得最重要係睇小朋友本質。」
提到為小朋友選校,陳琪表示最怕功課多的學校,她笑說:「做阿媽最驚收到冇來電顯示嘅電話,因為全部都係老師打嚟,一聽到問係咪胡芷苓媽媽,我就飆汗,因為通常下一句就係佢未交功課,而且最擔心做功課係會破壞親子關係,有時覺得『咁簡單,教極都唔識』,真係好忟。」

即時娛樂