裕美爆男友鍾意在朋友面前露械 林媽媽跟前女友會夾計治林作

裕美和林作拍拖3年,雖然開始至今都不獲林作媽咪Lily支持,但二人卻愈來愈恩愛兼有默契,一於懶理林媽媽反對。裕美前晚(21日)接受黃婉曼(Icy)直播訪問,被問到夾在中間的林作為何不做調停?裕美指林作的舊愛跟母親關係親密,所以當他分別跟媽咪及女友分享秘密後,兩女會交流訊息,聯成一線整治林作,令他孤立無援,雖然沒有指名道姓,但似乎都是暗示麥明詩,因林作媽超喜歡麥明詩;而裕美是唯一不討好林作媽的女友,她說:「而家我同佢媽分成兩派,咁林作就可保留秘密,維持私隱度。」

裕美一直很包容林作的出位行為,「因為知佢目的,佢enjoy見報。」裕美仍有不接受男友的地方:「我最接受唔到佢成日露械,喺屋企唔着褲,即使我有女朋友同場,佢都係咁,佢仲會話自己下面啲毛啡色,剪啲放喺手,叫我女朋友睇。」裕美又大爆有次其母到訪,想睇她家中小狗在浴缸玩水,林作竟全裸跳入浴缸浸浴,「我媽咪有睇到晒,林作唔介意,佢話人天生出嚟就冇着衫。」幸好未有嚇親裕美媽咪。

對於與林作媽咪未能破冰?裕美說:「我唔使討好佢,我鍾意做人實話實說,我而家搵錢多,林作話佢媽咪OK啲我。佢媽咪好講條件,如果林作女友係博士,佢可以畀乜嘢你都得,學歴唔好,就要賺多啲錢,不過我努力做珠寶生意賺錢,唔關佢事。」裕美只想不求人下活得更好。

裕美近年做珠寶生意大有成績,較賣保險的林作搵更多,她每個月都有給錢林作做家用。「我每個月都畀佢5到6位數字零用,佢就回番我1萬,林作對錢計較,我使佢20、30蚊都要拎番。」裕美笑言只要一句「以後唔出糧畀佢」就可令林作乖乖收聲。

裕美又爆料與林作性事不多,「我哋好pure,冇咩性生活,我望佢個樣都冇需要啦。」可擔心這方面滿足不到林作,令他出軌,裕美信心十足:「咁又唔怕,佢對我透明度好高,手機、社交網嘅password都畀晒我。」在裕美心目中,林作也有優點:「佢係我識咁多個男朋友最錫我嗰個,我以前試過被舊愛打,但林作當我公主,同佢一齊我可以做番自己,佢乜嘢都將我排第一。」不過裕美的排位首選媽咪,她認為親情最重要。

即時娛樂