王菀之感激伍仲衡推薦入樂壇 合作出專輯紀念友誼好威水

王菀之(Ivana)與音樂人伍仲衡為紀念相識逾20年,攜手合作推出專輯《仍然記得嗰一次》,Ivana感激伍仲衡成為自己的「伯樂」帶她入行。雖然專輯於大半年前開始構思,但音樂製作只花了兩個月時間光速完成。為配合專輯日與夜的意念,Ivana與伍仲衡分別走訪多個景點影靚相,包括咖啡店、大排檔、水果檔及舊式唱片舖尋寶。

回想與Ivana第一次碰面,伍仲衡說:「大約21年前,由朋友介紹Ivana幫我唱demo,我第一次聽到佢把聲,嘩好好聽,點知佢仲識寫歌,於是佢幫我唱demo,我幫佢做demo,好快佢嘅歌由張學友唱咗(《我真的受傷了》),成為大家都好鍾意嘅歌,後來Ivana讀完書返嚟香港做歌手。」伍仲衡覺得以專輯去紀念一段友誼是「好威水」的事情,因為此份「禮物」用錢也買不到,兼且是長青,加上今次參與製作部份更多,他笑言:「係完全屬於我嘅Baby!」

即時娛樂