頭條獨家丨李綺雯獲健身教練男友求婚 旋轉木馬前情不自禁咀嘴

現年37歲李綺雯(?妹)去年公開與健身教練梁愷傑(Ocean)拍拖,日前兩人一同投資開設的健身室還舉行開幕禮,?妹「升呢」做老闆娘。喜事又點止一單咁少,Ocean昨晚在社交網宣佈求婚成功,實行雙囍臨門。

?妹昨日跟Ocean去主題公園玩,不過原來男方早有預謀,Ocean在傍晚時份於旋轉木馬前面向李綺雯求婚,當然最終成功贏得美歸,兩人還在浪漫氣氛下咀嘴,而其中一張相更是由Ocean視覺出發;捉着?妹戴上求婚鑽戒的相片,真係冧爆!而Ocean還留言:「She say Yes! 旋轉木馬前面成功俘虜公主嘅心,好好做我公主啦。」

?妹接受《頭條娛樂》訪問,她開心地表示:「佢梗係有好多優點,份人好堅毅同捱得,好似佢參加健美比賽,我覺得一啲都唔易,要花大半年先增肥,之後收身,每日嘅休息及食量都要控制,但佢同時每日上堂教學生十幾個鐘。」不過她表示目前婚期仍未落實。Ocean是香港某運動品牌的簽約健身教練,他曾任張家輝、鄭秀文廣告運動動作指導,可見在行內有一定地位及份量。

即時娛樂