陳婉婷濕身拍廣告嗌辛苦 曾被父母鬧唔錫身

前TVB「御用丫鬟」陳婉婷(Hebe),與香珮汶(Monique)、Lina及小豆為其擔任主播的直播平台拍攝廣告,唯當日掛起風球加上連場大雨,令她們狠狽不堪,Hebe坦言由頭濕到落腳,笑指充滿「出水芙蓉」的美感:「其實大會都Call定車接我,但行去上車都搞到我濕晒,攝一攝冷氣即刻頭痛!嚟到現場攝影師都話我似『癲婆』咁,由內到外都濕到滴出水,濕身影相真係好辛苦,好在大家都夠專業好快收工。」

Hebe坦言一早習慣打風開工,笑稱曾被父母鬧「唔夠錫身」:「以前試過拍廠景由掛風球到落波都未拍晒,今次廣告期都好趕,如果Delay都唔知幾時可以集齊咁多人再影,所以都要開工!加上呢排我忙緊電影同電視劇,係開心嘅忙碌,所以唔想浪費呢一日檔期。今朝我都把握時間開Live同網友見見面先出門口,突然多咗好多唔同國籍嘅Fans,特別係英美、東南亞嘅朋友,原來之前拍嘅廣告喺當地刊登咗,所以努力係有回報嘅,更加唔可以比自己停落嚟。」

即時娛樂