頭條獨家丨游學修停工8個月諗過移民台灣 楊淇白只「疫」境諗計搵銀

游學修(阿修)、白只和楊淇將於下周五(24日)起假香港演藝學院,為改編自Wasabi小說《甚麼天長怎樣地久》的舞台劇《久天長地》演出。去年政府收緊防疫措施,使不少舞台劇被迫煞停,阿修與楊淇收入大受影響,前者量地8個月靠向公司借糧度日,後者轉行做保安賺錢賺經驗,唯獨白只繼續有戲拍。正打算放棄一切移民之際,阿修憑舞台劇《陪著你走》角逐劇帝,從而打下強心針留港發展。撰文:黎寶倫 攝影:譚壹致 化妝︰Yvonne Yeung(游學修、白只)、Esther Kwan(楊淇) 髮型︰Eas Fu@AdmiX Hair Styling(游學修、白只)、Green Cheung@AdmiX Hair Styling(楊淇) 服裝︰iBLUES (楊淇)、Sulvam from SWANK (游學修)、Wood Place(白只) 造型:Bryan@theFlaming
在這部穿越劇《久天長地》中,游學修與白只扮演同一個角色「甘博年」,前者飾演前兩世,後者是第三世。要觀察對方如何揣摩角色,白只坦言難度好高,笑稱「外形冇得演」,惟有穿同Style的戲服拉近差距,「係Size唔同啫,外表就……另一種,但我會去轉韓國返嚟。(一個減肥一個增肥?)係囉,幫幫手,我減少少,你增肥少少。」惟阿修笑道:「唔使啦,劇本話我係Fit㗎!」楊淇稱很欣賞兩位對手,能跟他們合作如「成就解鎖」,笑言單是圍讀已令她攰到「腦癱瘓」。

白只疫情期做宅男
提到早前被爆轉職當大學保安,楊淇解釋只是疫情冇工開,怕悶兼鍾意觀察才去體驗吓,「而家仲有做兼職,我覺得係營養,返番去現實生活係休息。入行後收入都冇穩定過,反而疫情令我穩定咗,因肯做多啲嘢自然收入多啲。(要卸下藝人光環?)我純粹鍾意演戲,當你選擇去做就聽唔到閒言閒語,清楚自己想要咩就OK,嚟緊仲想學按摩、美容、樹藝。」自認懶的白只未如對方積極裝備自己,指Stay home期間「攤喺度做宅男」,笑問是否賺得多唔憂三餐?他澄清自己出名平,「雖然攞完獎升咗少少,但我都要諗後續,梗係用平嚟做招攬啦,唔通用Quality咩!」
阿修冇嘢撈要借糧
停工8個月的游學修日日打機又食到肥晒,甚至要問公司借糧,直至去年10月開設YouTube Channel「試當真」,收入比當演員好,「嗰時都兩年冇拍戲,諗過移民台灣做YouTuber搏一鋪,都有諗搞成咁係咪因為自己冇料到?最決定性係提名咗舞台劇最佳男主角,對我嚟講係好大肯定,畀咗動力我,令我覺得自己仲有價值。啲人覺得我寸,其實係因為我覺得自己起點唔應該係咁,所以我開Channel去改變現狀。(懷才不遇?)千祈唔好咁講,我覺得懷才不遇嘅人好似有陣『宿』味,哈哈!」

即時娛樂