頭條獨家丨區瑞強唔敢搵老友曾志偉撐場 疫情下相隔4個月再開騷

65歲的區瑞強(Albert)繼6月舉行《我家您再重聚演唱會2021》,事隔4個月,將於10月15至17日一連三日舉行《相識在童年知心50載演唱會》。Albert謂今次會邀請逾10個嘉賓演出,反而每年開騷都會力撐他的曾志偉,他直言今年不敢打搞對方,又透露將有神秘女嘉賓難得現身。撰文:杜淑霞 攝影:沈健程

Albert解釋一年開兩次騷,因去年受疫情影響,決定多Book幾個場地作準備,最終文化中心和伊館都得先後有期,他覺得機會難得就算開得密都冇所謂,而且今次仲可以有8成半入座率,已覺得好安慰。而今次會繼續以往傳統,邀請不少嘉賓好友參與一齊玩,譬如有傳統嘉賓班底的修哥胡楓,「佢未去紅館開騷我已經搵佢做嘉賓,嗰陣時佢都唔係好知點唱歌,仲好擔心,但係唱得兩唱開始起癮,紅館之後更加唔驚,佢而家唱到唔願走。」

用唱歌技術養聲

不過有個傳統撐場的嘉賓,Albert今年不敢再請,「我直情同佢講,『我唔敢請你!』嗰個就係曾志偉,佢年年都嚟,佢真係撐我撐得好緊要嘅人,我永遠都記得好感恩,有一年佢做《獎門人》第一集飛咗去馬來西亞撞到應,但佢都飛返嚟唱隻歌先再飛返去,今年我親眼見住佢忙到咁,而家佢7點鐘就返工開會,今年唔好搞佢住停一停先。」除了傳統年年出現的嘉賓外,Albert今年還邀請了第一次現身的鄭子誠及魔術師甄澤權,還有一個神秘女嘉賓,「佢起碼10年冇做嘉賓我哋係最佳拍檔,我整個剪影喺度畀大家估吓。」

除了開騷外,Albert長期主持電台節目,仲會在個人頻道拍片唱歌,用聲程度極高,所以他近年都有開始養聲,「後生唱咗20年,由中學開始唱,完全唔需要護聲,照食辣嘢熱氣嘢飲可樂,仲唔瞓覺,但嗰時後生嘛!年紀漸長覺得抵抗力冇咁好,而家唔食煎炸嘢,辣椒又戒,味精濃嘅嘢好敏感,聽日要唱歌就唔食,養聲最重要自身嘅訓練,我用聲用得好多,好多時係靠技巧,譬如朝早未開聲,用另一把位發聲,我有學過聲樂,反而係用唱歌技術去保養聲音。」

即時娛樂